Hos Dear April sætter vi en ære i at yde en god, professionel og hurtig service til vores mange kunder. Derfor tilstræber vi at give dig en effektiv, sikker og behagelig oplevelse fra det øjeblik du besøger vores webshop, til det øjeblik du modtager dine varer.

Hvis du har spørgsmål vedrørende en vare i vores webshop, en ordre eller vedrørende Dear April generelt, opfordrer vi dig til at kontakte os på info@dear-april.dk eller på tel. +45 8844 7760. Vi tilstræber altid at svare dig hurtigst muligt og indenfor 24 timer.

 

DEAR APRIL WEBSHOP:

- Sikker og professionel e-handel
- Såfremt varen er på lager, vil varen normalt blive leveret indenfor 4-5 hverdage
- Afhent dine varer på vores lager alle hverdage
- Levering kun i Danmark (ikke Grønland og Færøerne)

 

PRISER, RESTORDRER OG UDGÅEDE VARER:

Alle priser på webshoppen er angivet i danske kroner inklusiv dansk moms. Priserne gælder på købstidspunktet. Der tages forbehold for eventuelle trykfejl, udsolgte varer og udgåede varer på købstidspunktet.

 

BESTILLING:

Du kan købe produkter fra Dear April enten direkte på webshoppen, ved at sende en mail til os på info@dear-april.dk eller ved at ringe på tel. 8844 7760

Sådan køber du i vores webshop:

  1. Find den vare/varer du ønsker at bestille og læg i varekurven. Gå herefter til kassen.
  2. Indtast navn, adresse, leveringsadresse, mail og telefonnr.
  3. Anvend kommentarfeltet hvis du har specielle ønsker om leveringsdato eller anden vigtig oplysning. Såfremt der findes et overdækket sted (carport, garage, udhæng) på leveringsadressen, hvor fragtmanden kan stille din pakke/palle, så skriv også meget gerne dette i kommentarfeltet.
  4. Tjek om de indtastede oplysninger er korrekte og godkend ordren, samt vores leveringsbetingelser.
  5. Indtast dine betalingsoplysninger og godkend. Herefter er din ordre afsluttet og overført til vores system.

Du vil kort herefter modtage en ordrebekræftelse pr. e-mail. I nogle tilfælde kontakter vi dig pr. telefon eller e-mail med henblik på at aftale nærmere omkring levering. Du vil modtage en faktura pr. e-mail, når din ordre er behandlet.

 

BETALING OG BETALINGSSIKKERHED:

Det er sikkert at handle på Dear April webshopDu kan betale med Visa, Visa Electron, Mastercard, Dankort, JCB og Mobilepay. Betalingen debiteres automatisk på det indtastede betalingskort, når varen er afsendt fra vores lager. Alle betalinger foregår under sikre forhold via krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer).

Hvis du ikke ønsker at handle direkte i webshoppen, kan du kontakte os pr. telefon +45 8844 7760 eller e-mail info@dear-april.dk – hvorefter vi kan sende dig en faktura, som kan forudbetales via bankoverførsel i stedet for.

 

SALG TIL INSTITUTIONER OG KOMMUNER:

Venligst send os en e-mail med EAN nr. og jeres bestilling. Der vil blive fremsendt en elektronisk faktura via www.virk.dk - Såfremt I har spørgsmål, er I velkomne til at kontakte os på telnr. +45 8844 7760 eller e-mail  info@dear-april.dk

Når betalingen er registreret hos Dear April, vil varerne blive sendt til den oplyste leveringsadresse.

 

LEVERING OG FRAGTPRISER:

Hos Dear April bestræber vi os altid på at behandle din ordre hurtigst muligt. Såfremt varen er på lager, vil varen normalt blive afsendt indenfor 1-3 hverdage.

Der kan forekomme leveringstid på enkelte varer. I så fald vil vi kontakte dig og oplyse forventet leveringstid. Du kan se lagerstatus under hvert enkelt produkt. Vi tager forbehold for fejl i lagerstatus.

Husk at gemme dit ordrenummer og faktura, hvis varen senere skal returneres og beløb refunderes.

Levering kun i Danmark (gælder ikke Grønland & Færøerne).

Pakker, vil blive sendt med DSV, Postnord eller GLS. Levering kun på hverdage.

 

Du er også altid meget velkommen til selv at hente dine varer på vores lager i Kvistgård efter nærmere aftale. Du skal blot give os besked herom pr. telefon +45 8844 7760 eller e-mail info@dear-april.dk

 

FRAGTSKADE:

Hvis uheldet er ude og skaderne er så tydelige, at emballage er brudt eller beskadiget, så skal du omgående give fragtmanden besked, og få dennes underskrift som bekræftelse. Alternativt kan modtagelse nægtes. Vær opmærksom på, at transportskader ikke altid er synlige på emballagen.

Til dokumentation skal Dear April have tilsendt beskrivelse, fotos af skaden pr. mail samt kopi af fragtbrev. For at sikre sig at varerne er i god stand, skal alle varer kontrolleres ved modtagelse. Transportskader bør anmeldes til Dear April ved modtagelse dog senest 7 hverdage fra modtagelse.

Få altid dokumentation af fragtmanden og informér os hurtigst muligt. Alle reklamationer håndteres hurtigst muligt efter modtagelse af ovennævnte dokumentation.

 

FORTRYDELSESRET:

Du har ret til at fortryde dit køb uden begrundelse inden for 14 dage. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter, at du eller en af dig angiven person får varen i fysisk besiddelse.

For at udøve fortrydelsesretten skal det meddeles til:

Dear April
Ndr. Strandvej 119G
3150 Hellebæk
info@dear-april.dk
Tel: +45 8844 7760


Du skal fortryde købet i en utvetydig skriftlig meddelelse til Dear April A/S. Vi kvitterer pr. e-mail for modtagelsen af meddelelsen om fortrydelse af købet. Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender meddelelsen om fortrydelsen inden fortrydelsesfristen er udløbet.

 

RETURNERING:

Hvis du udøver din fortrydelsesret på ordrer leveret af Dear April, refunderer vi købesummen senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse af købet. Udgifterne til returnering af det fortrudte køb afholdes af dig.

Tilbagebetalingen kan tilbageholdes, indtil vi har modtaget returvarerne, eller indtil vi har modtaget dokumentation for, at varerne er returneret afhængig af, hvad der sker først.

Varerne skal returneres eller afleveres til:

DEAR APRIL LAGER
Ref. Nr.: (Faktura nr.)
Hejreskovvej 16B
3490 Kvistgård

Returneringen til ovenstående adresse skal ske senest 14 dage efter, at Dear April ApS er blevet informeret om, at købet er fortrudt. Fristen er overholdt, hvis det kan dokumenteres, at varerne er returneret inden udløbet af de 14 dage.

Varen skal returneres i dens oprindelige stand, samt så vidt muligt i den originale emballage. Hvis der sker afvigelser fra dette, må det påregnes, at tilbagebetalingsbeløbet nedsættes grundet varens værdiforringelse.

 

REKLAMATIONSRET:

Vi gør alt for at sikre, at din ordre når hurtigt frem og i god stand. Skulle uheldet alligevel være ude, og er varen beskadiget under forsendelsen, tilbyder vi den nødvendige erstatning eller kompensation.

Ved eventuelle produktionsfejl på den pågældende vare, bedes du kontakte os, gerne med foto og en kort beskrivelse af problemet.

Send e-mail info@dear-april.dk eller ring på tel. +45 8844 7760.

Dear April refunderer rimelige forsendelsesudgifter, når reklamationen er berettiget. Forsendelsesudgifter ved returfragt skal altid godkendes forud af Dear April.

Du har 2 års reklamationsret. Du skal reklamere i rimelig tid efter, at du har konstateret manglen eller fejlen. Dear April forpligter sig til at få varen repareret, ombyttet, refunderet eller yder et afslag i pris afhængigt af den konkrete reklamation.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage som opstår pga. forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

Vi forbeholder os ret til at afhjælpe en mangel ved at erstatte med en ny vare frem for at refundere købssummen eller alternativt give en form for afslag i prisen.

 

INDBERET EN KLAGE:

Ønsker du at indberette en klage kan det gøres på linket herunder til den nye fælles europæiske klageportal ODR (Online Dispute Resolution).

http://ec.europa.eu/consumers/odr/